Fraktinformation

När skickar du min order?

Vi skickar alla orders samma eller nästa arbetsdag, beroende på om beställningen gjordes före 10:00.

Hur lång är leveranstiden?

I genomsnitt tar en order två arbetsdagar att anlända, men ju närmare du är vårt lager i Tyskland desto snabbare kommer din beställning att komma. Frakt till huvudstäder i hela Europa tar vanligtvis bara en arbetsdag. Se listan nedan för genomsnittlig leveranstid per land (arbetsdagar).

Österrike: 1 till 2
Belgien: 1 till 3
Kroatien: 1 till 3
Tjeckien: 1 till 3
Danmark: 1 till 2
Finland: 1 till 3
Frankrike: 1 till 2
Tyskland: 1
Grekland: 2 till 5
Ungern: 1 till 3
Irland: 2 till 3
Italien: 1 till 3
Luxemburg: 1 till 3
Nederländerna: 1 till 2
Polen: 1 till 2
Portugal: 2 till 3
Slovakien: 1 till 3
Slovenien: 1 till 3
Spanien: 1 till 3
Sverige: 1 till 3
Storbritannien: 1 till 3
Andra: 2 till 5

Hur mycket är frakten?

Fri frakt är inställt på ett minimivärde på 500 kr, vilket innebär att alla beställningar med en vaporizer har fri frakt. Om ditt beställningsvärde är under 500 kr kommer tillkommer det en fraktkostnad från 50 till 200 kr beroende på vilket land du vill ha det levererat till. Våra fraktkostnader ändras ofta så gå till vår kassa och se vad dina fraktkostnader blir om din beställning är under 500 kr.

Vad är mina leveransalternativ?

Alla våra beställningar levereras med UPS.

Var skickar ni ifrån?

Vårt lager ligger i Apolda, Tyskland för den snabbaste servicen i hela Europa.

Var skickar ni till?

Vi levererar till alla europeiska länder med några få undantag. Gå till vår kassa för att se om vi tillhandahåller service till ditt land. Om du är belägen i Europa, men i ett icke-EU-land (t.ex. Norge eller Schweiz), kommer ditt paket tullas och tullavgifter som inte ingår i den totala ordern som visas i kassan tillkommer.

Är paketen diskreta?

Ja, vi skickar våra paket i vanliga bruna paket utan hänvisningar till MagicVaporizers på dem, bara med vårt handelsnamn "Anything Worldwide".

När får jag mitt spårningsnummer?

Spårningnummer skickas ut via email samma dag som ditt paket skickades ungefär klockan 19:00 CET.

Vilka alternativ kan jag betala med?

Vi erbjuder tre sätt att betala; med kreditkort, med PayPal och via banköverföring.

Kan jag ändra min leveransadress efter att jag har lagt en order?

Om du kontaktar oss innan din order behandlas av lagret kan vi hjälpa dig att ändra leveransadressen. Om paketet har skickats från lagret kan du kontakta kuriren och få dem uppdatera att leveransadressen så länge den nya adressen är i samma stad.

Vad händer om jag inte är hemma när UPS försöker leverera?

UPS planerar antingen en annan leverans, eller så tar de paketet till närmaste postkontor och sedan kan du antingen åka dit och hämta det eller kontakta dem för ett nytt leveransförsök.

Vad händer om jag väljer att inte ta emot paketet?

Paketet kommer att returneras till oss och vi återbetalar dig beloppet minus fraktkostnaden. Om du ändrar dig och fortfarande vill ha de artiklar du beställt måste du lägga en ny order.

Är mina personuppgifter lagrade säkert?

Ja, vi tar lagring av din personliga information på mycket stort allvar och har flera lager av skydd för att förhindra intrång. Läs mer om hur vi hanterar din information i vår personuppgiftspolicy.

Erbjuder ni grossistförsäljning?

Ja, vi erbjuder våra varor för grossistpriser till alla europeiska företag med giltigt momsnummer. Läs mer om vårt grossisterbjudande här.